Killing me softly

Tja, sitter o lyssnar på den fina låten enligt rubriken då jag nyss tittat på filmen "About a boy". Jag gillaren!!! (Y)
Imorgon är då den stora dagen, WOHOOOO!!! Och trött som jag är efter dagens två pass på SATS kommer jag kunna somna utan problem, vilket brukar vara ett problem i vanliga fall!

Har jobbat idag en massa, och de lämna mig ensam i butiken, det var läskigt eftersom jag inte kan allt än :O

Nu ska jag se ett avsnitt av LOST!! Sedan sova för ska gå med lilla hunden Buster imorgonbitti, vilket får bli min träning under morgondagen då SATS har stängt! :( hiihihhiiihhi ses o hörs! PÖSS! <3

Kommentarer
Postat av: Morre

3 stk bloggare häftigt :p

2009-12-31 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0