Bara det bästa :D



VISST SER DET GOTT UT???
Måste meddela att nu på kvällen blev jag extremt sugen på kladdkaka - och självklart måste då detta fixas. Hittade dock inget recept så fick försöka komma på hur ett sådant recept kan se ut så gott som möjligt.

Malins kladdkaka
2 ägg
175 gram smält smör/margarin
3 dl socker
1,5 dl mjöl
Salt efter känsla, uppskattningsvis ett kryddmått
Kakao efter ögonmått, några matskedar skulle jag ana
Lite vaniljsocker, vad ska vi säga, en tesked kanske :D

Rör ihop occh släng in i ugnen i typ 30-40 minuter på 175 grader. Hmm, i nedre delen av ugnen ska man nog köra på :D
Resultatet blev iaf sjukt gott så om ni är sugna på att baka kladdkaka så rekommenderar jag mitt eget recept. :D
Vänta med att äta en stund, den är godare när den svalnat :D
Lycka till  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0