Charmed

Livet är bra gott alltså. Här ligger jag i soffan i rummet och chillar framför min absoluta barndoms-favvo-tv-serie haha... Nämnligen FÖRHÄXAD eller Charmed som det heter på det brittiska språket. Det är ett sjukt B program som jag verkligen älskar. Man tänker tillbaka till tiden då man låtsades vara dessa coola häxor. Och visst händer det ibland fortfarande.^^ Nästan varje gång jag går genom en dörr som öppnas av sig självt låtsas jag nämnligen ofta att det är mina superdupercoola krafter som öppnat dörrarna. På så sätt ger man sig själv en ny syn på vardagen haha...
Kika på detta klipp med intro-låten. Ni som själva tittade på detta program som små, eller nu för den delen, ni kommer blir glada och nostalgiska haha... UNDERBART!! <3<3<3




PÖSS<333333333333

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ;D Jag måste erkänna att jag brukade titta på Förhäxad lite då och då :)<3

2009-06-04 @ 18:58:53
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: långben

hahah söting du ähhr! ;)

2009-06-04 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0