DET ÄR SJUKT....

Shueee...
Kroppkakor står på dagens meny och jag är laddad. Sjukt gott alltså!!!
Därefter blir det en kväll med en kombination av chill och plugg... :D
Snart är det lov!!!!! Jippie :D För jag är lycklig, för jag är lycklig..... 
Nej men sjukt najs med lite ledigt iaf :P
Detta är mina dagar framöver:
Ons(imorgon): En lektion spanska som börjar halv 2, jobb på kvällen :D
Tors: Heldag skola :( Studiebesök påå SVA (någon veterinärgrej) + jobb igen...
Fre: INGA LEKTIONER!!! = LEDIG!!!!
Helgen: Chill, strandfest möjligen ;)
Mån: Sista vanliga dagen!! :D + jobb
Tis: Programdag
Ons: LEDIG!!! Poolkalas hos Tomas med några i klassen :D
Tors: SUMMERLAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

......ATT TIDEN GÅTT SÅ FORT!! :D


En bra snubbe :D Ursäkta mustaschen...

PÖSS!!<3

Kommentarer
Postat av: Malin

WHOHOOOOO :D <33

2009-06-02 @ 17:18:55
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: josssie(lennart)

kommer bli en grrrrrryyym sommar! längtar såå jag me....woohoooo partyparty! :P <3

2009-06-02 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0