Hola hola!

Här sitter jag på spanskalektionen och är som vanligt extremt produktiv, *host, host*. Ska sitta och skriva på spanska egentligen med eftersom det inte är mitt modersmål och ingen höjdare tar jag en sväng på bloggen istället. Det var ett tag sedan så jag kan väl börja med att uppdatera er om vad som hänt i mitt liv. Kort sagt var helgen en underbar solupplevelse, haha töntigt det där lät... Men men.. Jag sola en massa med Lennygullet och några andra. :D Då Lenny tillbringade i stort sett hela helgen hos mig tilldelade jag henne en alldeles egen tandborste, det var hon värd!

Helgens roligaste har nog varit den underbara känslan av att känna mig som en lantis genom att springa igång en flakmoppe från ett annat årtionde.

Helgens mysigaste var då jag Lenny och Meg låg i bergen vid vattnet på lördagkvällen med massor med värmeljus som omgav oss. Riktigt mysigt, och gott vare med de nybakta knäckkakorna också.

Helgens läskigaste var då vi blev bortskrämda därifrån av något som vi antog vara en fladdermus.

Ont har jag nu iaf. Brände ryggen igår. Så typiskt mig. Något annat som är typiskt för mig är att tappa bort saker. Min kamera försvann i lördags. Det upptäckte jag igår - blev förbannad. Åkte tillbaka till vårt mysiga ställe vid vattnet. Självklart hade jag glömt den där. Tur att det inte regnade...

Jag är glad nu iaf. Trots att ryggen värker :( :) Lenny är i skolan med mig. Vi har startat en blogg tillsammans :D

Läs den: http://puffenochpiffen.blogg.se

Lenny kände sig insprirad och startade även en blogg alldeles ensam: Läs den med! :)
http://josephinida.blogg.se

Idag är det raggmunkar till lunch. Eftermiddagen kommer att bestå av stekandes i solen. Ska bränna framsidan också. :D Sen avslutas kvällen med lite skivstång :D SJUKT JOBBIGT :D

Un beso, buena suerte! (jag har ju trots allt spanskalektion) ;) 
Collage av Malin T ovan: :D

Kommentarer
Postat av: jossan(lenny)

riktigt myys helg! tack för tandborsten, känner mig hedrad ;) haha pusssss

2009-06-01 @ 10:54:56
URL: http://josephinida.blogg.se/
Postat av: Mirja

haha malin när ska du lära dig att använda solkräm?;D

2009-06-01 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0