Sommar sommar sommaaaar!!!

Nu har mer än en vecka av sommarlovet flutit förbi och det känns gött. Jag har en stark känsla att detta kan bli det bästa sommarlovet ever!! Denna vecka har präglats av träning för min del då jag och min syster har fått för oss att vi ska bli "fit" under denna sommar. Träningsvärk sägar jag bara!! Utöver detta har jag arbetat som telefonförsäljare då jag försöker sleva in så mycket som möjligt under denna lediga period under mitt liv.

Sommarlovets början firades genom att se på en favorit, nämligen "gladiator", hemma hos kära Malin på torsdagen. Senare på kvällen träffades hela NV1 och hade det mysigt i naturen i Vattunöden (vi är ju ändå naturare ju). Fredagen var dagen då det var dags för Bålstas studenter att fira, detta utspring tittade jag och Evelina och Meg på tillsammans och nära var det att vi fick vara följeslagare på ett flak :D Därefter var jag på Johans och Antes studentskivor - det var minst sagt trevligt! Sent på kvällen tog jag farväl av Mirja som skulle åka iväg till Italien och vara borta större delen av sommaren. En annan kväll var det badkväll i Myrskären med det goda folket och det var mys som vanligt.

Gårdagen - Midsommar - tillbringades hemma hos Dennis på en litet partaj, trevligt, trevligt!!
Just nu sitter jag i Olivias rum och väntar in kvällen som ska spenderas med gänget mm här i huset hihi ;)

Vad mer som bör nämnas är att Lenny och jag nu har bokat vår utlandsresa. Destinationen blev Rhodos stad i Grekland och då avfärden sker den 1 juli och hemkomsten den 8 juli. En hel vecka med Lenny i det varma landet kommer bli helt underbart!!!!!!!!! jag längtar!! Nu ska jag gå till de andra tjejerna, jag hör dom skratta i rummet bredvid och här sitter jag och är osocial.


Hotellet där jag och gumman ska leva :D

Höj jubel till Herren! Ha det gott!!!  ;d


Kommentarer
Postat av: Malin

wohoo!

2009-06-21 @ 21:32:16
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: air jordan 12 playoffs

555yxj

Allow me to talk about the different recommendations you need to confirm that you're purchasing a perfect offer within selecting Louboutin footwear. Republicans over the country didn’t bolted the final nationalized cafe chain Company that’s recently increased originating from obscurity which will pops up nation’s polls along with Romney.



2012-03-26 @ 08:34:35
URL: http://www.airjordan12playoffs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0