Tvätta kläder på Kev

Goddag kära vänner!

Vi har samlats här idag för att tillsammans fira det faktum att skolan nu inofficiellt är slut!!!! Vad morgondagen bringar är en högtidlig träff hos Tomas för ett gemensamt födelsedagsfirande av några kära vänner! (Och sen arbete på kvällen ;))
Detta betyder att jag och mina kära vänner Malin och Evelina ska åka till Fixaria under dagen. Nu får jag bara hålla tummarna på och hoppas att någon av "barnen" inte läser om våra planer :D moahahahaha


Här får ni se Kevs "lillebror". (vi anar att Kev ser minst lika bra ut som denna grabb) Njuuut! ;)

Plikten kallar (jag ska inte på toa), men jag har annat viktigt att göra nu!!

Höj jubel till Herren! Ha det gott! *kyss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

själv ska jag till skolan 8:15 för att städa imorgon:D låter kul,ser fram emot det:D haha lycka till med det viktiga sakerna du skulle göra xD

2009-06-09 @ 22:58:02
Postat av: Henrik

Haha fina abs ;) nästan som mina :D

2009-06-10 @ 00:49:48
URL: http://henrikush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0