Århundradets vulkanutbrott!!!!!!

Jag är i chocktillstånd! Aldrig trodde jag att något som detta skulle någonsin hända. Men denna kväll blev den kväll jag fick bevittna något speciellt. Denna kväll - tisdagen den 19 maj - blev den kväll då jag, ja fick bevittna något riktigt äckligt. Mer än så var det  nog inte. Jag ska berätta allt från början.

Det var än en gång dags för praktik hos veterinären. Jag var som vanligt grymt laddad när jag skjutsade Malin på cykeln lite busigt påväg dit. Uppladdningen för den stora händelsen bestod av en massa överviktiga mopsar med sina rynkiga ansikten. Men sen plötsligt avbröts mönstret och in där kom en katt. Till synes helt normal. MEN den hade en bula på ryggen, jaha vad kan det här vara tänkte man, inte så farligt antagligen. Men men, veterinären rakar bort håret på bulan som nu spricker till och ut väller gul gegga likt lava ur en jättevulkan. "Bulan" var en jätteböld som bara fortsatte att forsa och forsa. Inte nog med det höll jag på att svimma av den olidliga stanken som nu kom att bli vår vän under den närmaste timman. Denna kväll var då jag fick bevittna något, helst skulle jag sluppit - det var ÅRHUNDRADETS VULKAUTBROTT!!! usch!

För att bespara er så har jag inte avbildad händelsen exakt. Det skulle ha kommit som en chock annars.     Här är

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA, ja jag var ett vittne som stod brevid en väldigt förvånad Malin Andersson som kände sig lite upprörd och äcklad av situationen. :P <´3

2009-05-19 @ 23:43:34
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: Malin - the man

YES indeed!!!

2009-05-20 @ 14:48:08
Postat av: Mirja

HAHAHAHHAHAHA:D fy sjutton, tur att inte jag var där och tittade :O

2009-05-25 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0