Faan förlåt alltså....

... för att ja
g varit extremt upptagen med mitt liv och därmed inte kunna informera er vad det är som händer! Tisdag var dagen då jag senast berättade öppet om mig själv här på denna sida. Vad har då hänt på onsdag, torsdag, fredag, lördag och nu idag dådå - söndag. Vi tar det i tur och ordning:

Onsdag: Woohoo sista skoldagen denna vecka, även om det inte ens var ngn riktig dag! Klassen var i Hjälstaviken och jag var en av de få som hade det riktigt mysigt i skogen bland alla mygg. Jag var ju självklart immun mot myggorna och fick inte ett ens ett med de andra nästintill grät av alla bett - moahaha!!!!

Dagen blev bara bättre och bättre - ända tills det var dags att åka till jobbet!! FYYYYYYYYYYYYYYYFAAAN säger jag bara! Men, jag hade ändå liite tur med mig, då jag misssade tåget in till Karlberg där jobbet är placerat. Jipppi!! Jag slipper ringa minst 50 samtal!!!!!!!  :D :D :D Glädjen varade inte länge - utan snart klev jag in genom helvetets portar och blev fast där i 3,5 timma.................. DÖÖÖD var det som väntade mig där.....

För att fira min dödsdag gick jag sedan på café 60 (hette det då?) med min käresta Lenny och hennes vänner. Där fastnade vi och åt och åt och åt. När vi sedan rullade ut därfifrån tog vi pendeln hem, som surt nog fick för sig att stå stilla hundra år!! Detta gav Lenny och mig möjligheten vandra hem och bort allt som vi käkat!!!!! Sen somna vi så sött tillsammans i min 1,80  säng och sov hela natten låååång!!
Hjälstaviken! Underbara skog!

Torsdag: Jag kommer inte ihåg ett dyft från denna dag!! (???) Måste varit en tråkig dag.....

Fredag: Kalaskalaskalas!!! Hemma hos Malin Thorsell!! Woohooo... Mysigt värre vare.  Häöjdpunkten på kvällen var nog när lilla Malin brutalt slog sönder en piñata med 100 kilo godis i!!! Gott vare :D Sen bestod kvällen mest av "Jag har aldrig...." Nu vet vi allt om varandra... Bådar inte gott alltså!! Kvällens tråkigaste var att allt hände denna kväll. Jag missade Johannas kalas, filmkväll med Susannah och Olivia och gänget + att jag missade aiks guldfest!! Attans!!
Fast piñatahändelsen tar nog igen det där... :D grymt skoj!

Tjejorna från kvällen utom jag och EVELINA
Tyvis saknas jag(som tog bilden) och Evelina (som var och pudrade näsan)

Lördag: Hemma hos Malin hela morgonen och dagen då myser och svullar! Underbart! Ännu en splendid kväll blev det då det var dags för den efterlängtade Scrubskvällen. Helt förtrollad av leken "jag har aldrig..." blev det nu dags att lära känna ännu fler folk rinktigt ordentligt.... 


KOLLA så fint Meg häller upp cola där!!!

Söndag: Faaan det är idag det!! :( Jag har inte gjort ett dyft, iaf inget som jag borde gjort - nämnligen pluggat! Men men... Ska nog göra det snart, det skulle ju varit inne i måndags..... Fy usch blä.. Nu måste jag dra mig tillbaka och skriva en massa om barns språkutveckling och ärligt - vem bryr sig om hur det funkar?? Bara det funkar!! Hallååå?!?!?!

Om jag hade vetat hur man lägger upp videoklipp så hade ni fått en brutal Malin Thorsell - men men, ni slipper denna gång pga av min bristande förmåga när det gäller att... ja typ göra allt.....

Puss på er alla!! Ha det gott! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Henrik

Ja du Malin, jag finner ditt inlägg intressant och ditt skrivsätt är uppfinnande unik! Kul att se.



Är lite orolig över vad som kan ha hänt under torsdagen?? Minnelucka.se liksom. aj aj aj.

kram

2009-05-24 @ 21:02:25
URL: http://henrikush.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, det var grymt kul i fredags :D Hahah jag tycker lite synd om dig på jobbet, men kämpa gullet ;D <33

2009-05-24 @ 22:33:10
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: gissa vem;P

Alltid lika kul att läsa din blogg Malin;) Blir så sugen på att börja skriva en jag me, eller skulle inte vi skriva en tillsammans? :O ;) tänk va grym den skulle bli!

Riktigt mys var det på onsdagen! kan knappt vänta till fredag, då vi ska dit igen<3 ohh va najs:)

pössssissar <3<3<3

2009-05-27 @ 14:59:42
Postat av: Malin andersson är mitt namn

Jag vet minsann vem du är!! ;) <3 Jaaaa, vi måste snacka ihop om oss något så vi kan skriva för full rulla om vår grymma sommar! Ja det ska bli sjukt mysig på fredag!! <3 ( haha kommit på att jag använder ordet "sjukt" sjukt ofta ) pusssssssssssss<3<3

2009-05-27 @ 15:02:22
URL: http://malpzor.blogg.se/
Postat av: Meg

Vilken precision jag har när jag så fokuserat häller upp colan. Mäktig!

2009-05-28 @ 16:16:36
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-28 @ 16:18:59
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0