Kära dagbok. Idag är det måndag!

Måndag, en lustig dag ändå. Första dagen i veckan. Lite seg, lite underbar, lite trist. Jag vet jag är motsägelsefull. Men men skit i det. Jadå vad kan man då säga om Måndag, eller manadagher som det heter på fornnordiska! :D Alltid bra att veta!

I alla fall, sjukt trött som jag är på måndagar kom jag som vanligt försent till dagens första lektion med dryga 5 minuter. Haha katastrof verkligen!! Skoldagen är som vanligt inte värd att nämnas mer än att det var ja - en helt vanlig seg dag, som råkade ha ett mysigt litet matteprov på slutet. Wohooo! haha, nej men det gick okej :D

Klockan närmade sig tre och min powerpresentation som skulle äga rum imorgon hade ännu ej börjat forma sig. Sanningen är att jag inte ens börjat. Det löste sig snabbt med lite klippa och klistra in. Å så vare klart ;)

Jobbba jobba jobbbaaaa!!! Hela dagen gååår i kras!! (kan gärna sjungas med valfri melodi ;) ) Nej men jag klarade mig från helvetet denna gång och lyckades skrapa ihop 470 riksdaler under 4 timmar av ringande. Sålde till och med en Divine-trosa på engelska- wohooo!!! Men men, kommer aldrig slå mitt rekord på att tjäna 1200 kronor på 6 timmar som jag gjorde förra veckan. Plus att jag då vann en biobiljett. Gud så taggad jag måste varit!! Det var tider det! Nu kämpar jag blott för att överleva! :D

Nu sitter jag här - käkar min kära a-fil - och njuter av livet!! Ulrich är nämnligen sjuk!! Vilket betyder- sovmorgon till 12.15 wohooo! Vilken pangstart denna vecka! Det bådar gott. Snart ska jag sova och ta en dusch! Det kommer bli underbart!!

Höj jubel till herren! Ha det gott! <3 

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du är en mö utan like du verkligen dramatisk i dina ordval. Det gillar vi! Jag har också sovmorgon till 12:15^^

2009-05-25 @ 23:39:22
URL: http://henrikush.blogg.se/
Postat av: Malin

Så sköööööööönt med sovmorgon :D

2009-05-26 @ 10:29:19
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det är lite sjukt att jag är som piggast på just måndagar fast alla andra är skitsega och trötta typ! fast jag är svintrött resten av dagarna sen så fail på de! haha

2009-05-26 @ 23:30:53
URL: http://mentalfive.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0