Nära döden.... :O

Sjuukt härlig dag!! Skinande sol och alla mår gott!! Då menar jag alla!! Denna värme-epidemi har spridis bland alla och det gillas av getingarna! Usch, blä!! Jag hatar dom. Getingarna alltså. Det var så att mor min ropade "kom och titta, du måste se något här!". Jag springer ivrigt ner för trappen, dör nästan på kuppen, och framför mig, i köksfönstret fanns en geting som aldrig tidigare skådats. Den var stor som en tändstisksask! Och då överdriver jag inte!!!! :O

                                                                           SÖT version av MONSTRET
                         
Jag blev sjukt rädd och började skrika och hoppa likt en liten flicka med flätor varje gång den rörde sig.... Hunden var den som upptäckt monstret. När jag började gorma utav helvete drog han sig ut på bakgården och vågade inte ta sig in förrän vi fångat getingen i en stor glasburk. Djurvänner som mor, jag och min syster är fixar vi lufthål och föda  till getingen. Eftersom vi var osäkra på vad den kunde tänkas gilla lade vi ner både en korvbit och en bit banankaka. :D Nu fick vi inte dåligt samvete iaf. Hunden vågade fortfarande inte sig sig fram till getingen som nu var inne i glasburken. :) Just då får syster Emilie en sjuk idé att hon ska ge glasburken till pojkvännen Ante som är sjukt rädd för getingar. Detta sa hon och avsluutade därefter med ett ondskefullt skratt!! Moahaha....

Det återstår att se hur det gick med det föörhållandet! Jag har inte pratat med någon av dom än! :D


Idag avslutar vi jäkla citat, det är väl meningen att man ska ha något sånt va? :O
 
"Remember me and smile, for it's better to forget than remember me and cry"


grrrrrr ;)

Kommentarer
Postat av: Bacardi

getingar e läskiga och ni träffade på en såkalad "mutated geting" dom e ovanliga i sverige men det finns ett par nära eschuzyklopia :)

2009-05-26 @ 23:58:13
Postat av: Malin

Haha, bra citat där gullet ;D <3

2009-05-27 @ 15:45:00
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: Emil

Kan jag få getingen? :(

2009-05-27 @ 16:16:58
Postat av: Malin andersson är mitt namn

Det har tyvärr kommit till min vetskap att denna gigantiska geting är död - borta! Så tyvärr Emil... :(

2009-05-27 @ 16:59:05
URL: http://malpzor.blogg.se/
Postat av: Meg

HÅLLER MED FAN!!!!!!!!!!! DOM MÅSTE FAN VARA MUTERADE :(

2009-05-27 @ 17:03:15
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0