Plingpling - glödlampa

Aldrig hört talas om ölen Malin, 10 % (extra stark)? Det hade inte jag heller förrän idag. Jag satt och chattade med syster och hon började rabbla upp en massa med ölsorter (fråga mig inte varför). Och hon skrev bara fler och fler och fler. Till slut avbröt jag henne och sa 'Du kan ju lika gärna sitta här och hitta på en massa med ölsorter ju!'.... Då säger hon ''Visste du att det finns en öl som heter Malin? Det är sant'' - Jag trodde henne inte, fast jag var ännu inte helt säker. Coolt det skulle vara med en öl som hette Malin tänkte jag och hoppades ivrigt på att hon talade sanning!! Syster Emilie fortsatte spinna vidare om Malin. Hon säger: ''Det är sant, Malin 10% (extra stark) - den finns''. Jag som fortfarande ville tro henne bad henne om bildbevis. Lång tid tog det innan jag fick den men här får ni se MALIN:

                                                       Malin - the best beer in the world
Vad tror ni? Talade hon sanning?! Om inte kanske det är något att spinna vidare på... Ytterst intressant!!!

Pöss!!!

Kommentarer
Postat av: Mirja

haha jag tror lätt att den ölen finns ;) du är ju grymt stark (;

2009-05-28 @ 14:33:14
Postat av: Henrik

Jag skulle dricka den!!

2009-05-28 @ 15:42:55
Postat av: Anonym

Kan konstantera att den där ölen, är hot! ;)

2009-05-29 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0