SOS: sköte skadat!!!

Hejhopp!!

Nu när jag är laddad på skrivande tänkte jag ta att berätta om ännu en minnesvärd händelse. LÖRDAG var det och jag Meg och Lenny hade tappat bort oss någonstans mellan, ja vad ska vi säga, VIVO och brandstationen. Då vägbeskrivning nu var nödvändigt skulle jag ringa Mirja när jag satt halvt cyklande på min cykel SAMTIDIGT som jag skulle ta ut kameran, och ta kort på Lenny som var 20 meter bakom fast i telefonen. Jag är tjej men detta blev ändå för mycket, och inte skulle jag kunna hålla mig kvar på cykeln utan att drabbas. Resultate blev något sorts konstigt försök att inte ramla och ett alldeles nytt smeknamn: "skötet". Min enda kommentar må då vara att sadlar kan även skada flickor för livet. Däremot gav jag en söt liten flicka kallad Meg ett gott skratt som stod bredvid och såg allt.

Så här 3 dagar efter händelsen måste jag meddela att jag mår bättreEtt tips: gör aldrig MER än två saker samtidigt, även om du är tjej ;)

AJ AJ AJ


För att få er på bättre humör kan ni lyssa på dessa söta tjejor! Tänk nu inte på mina problem inte!

Massor med kramar! Ha det sött! <3

Kommentarer
Postat av: Emil

Hahahaha starkt jobbat och ännu en lyckad bild i paint ser jag

2009-05-19 @ 23:38:19
Postat av: Malin

Tjena skötet!

2009-05-19 @ 23:44:54
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: meg

hahaha cred till mig för ditt alldeles nya, fina smeknamn :)

2009-05-22 @ 11:52:26
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: malin

jaaa bra där meg! ;) vad ska man göra utan dig liksom? ;)

2009-05-22 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0