Ajajajajajajaj

Shalom!! (är förövrigt ett hebreiskt ord som betyder "fred", men som även betyder "hej" och "adjö", passande i detta fall enligt mig)

Under morgondagen skall jag besöka en salong för att få en ansiktsbehandling. Detta är för jag har ett presentkort så jag behöver inte betala ett öre :D :D MEN, nu är den stora frågan om jag ska lägga till lite cash för att få mina ögonbryn noppade, hmm, verkligen en svår men oerhört viktig fråga!!!!

Här skulle egentlig funnits en bild då ett par fina ögonbryn. I denna bild illustrerades smärtan oerörtbra, men tyvärr laggade datorn sönder och ville inte dela denna bild med någon annan.... Men reaktionen var OUCH!!!


höhöhö, pöss o gonatt. SHALOM once again.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är as bra när de noppar ögonbrynen! ;D haha

2009-10-21 @ 23:17:49
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: Air Max 95

555yxj

You have defined it very simply for so I understand what you say, In this post your writing level is also excellent to us. This is great issue youhave done on this topic really very well.

2012-02-29 @ 08:24:29
URL: http://www.cheapnikeairmax95shoes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0