Kanske börja blogga....

En tanke slog mig nyss. Jag är extremt dålkig på att blogga. Det finns mycket man borde här i livet och listan kan skrivas låååång: börja blogga igen, fortsätta blogga, sova tillräckligt, gå i skolan, plugga, jobba, spendera pengar, vila, se på tv, ha tid att ha tråkigt, gå med hunden, ha kul...... FYFAN säger jag bara... för mkt. Men men jag kämpar, och tänkte försöka med det första "bordet"- att börka blogga igen, hmm.

Frågan är då vad man ska skriva. En sekund hade jag en tanke att bara lägga upp alla mina läxor så slipper jag tillverka fräscha, nya texter varje gång jag ska uppdatera bloggen. MEN, till och med jag insåg till slut att det INTE är en säskilt bra idé, för inte ens jag vill plåga igenom mig det ännu en gång, vilket betyder att inte någon alls skulle läsa mina ord som satts ihop till meningar. Alltså skulle min lilla blogg då vara helt meningslös.

Efter mycket om och men och en massa grundliga tankar insåg jag att jag helt enkelt ska skriva det som faller mig in. Ett mycket smart förslag av en numera mycket blond tjej (Y)

För övrigt så vill jag ha sommar igen, men vem vill inte det liksom? ;)

PÖSSSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0